mobilfizetés

Hogyan segítheti a mobilfizetés a vendéglátóipart?

A mobilfizetés több, mint egy újabb fizetési lehetőség, mert olyan innováció, ami komoly előnyökkel jár a vendéglátóiparban. Gyorsabb kiszolgálás, biztonságosabb tranzakciók, magasabb bevételek és lojálisabb vendégkör – ezek mind olyan tényezők, amelyek miatt érdemes bevezetni ezt a megoldást.
A kiszolgálóipar az egyik legdinamikusabban fejlődő ágazat, ahol az innováció és a kényelem kéz a kézben jár.

A fogyasztók elvárásai egyre magasabbak és a gyors, zökkenőmentes fizetési élmény ma már alapvető követelmény egy étteremben, kávézóban vagy bárban. Nem véletlen, hogy egyre népszerűbb ez a mobilfizetési lehetőség. Ebben a környezetben a készpénzmentes fizetés az a terület, amire megéri a fókuszt helyezni. Lássuk a részleteket!

Gyorsabb és gördülékenyebb kiszolgálás

A vendéglátásban az idő kulcsfontosságú tényező. A mobilfizetés lehetővé teszi, hogy a vendégek gyorsan és egyszerűen rendezzék a számlájukat, anélkül, hogy készpénzzel vagy bankkártyával kellene bajlódniuk. Egy QR-kódos vagy érintésmentes fizetési megoldás alkalmazásával a pincérek kevesebb időt töltenek a számlák kezelésével és több figyelmet fordíthatnak a vendégek kiszolgálására. Ez javítja az ügyfélélményt, valamint növeli az üzlet hatékonyságát is.

Biztonság és higiénia az előtérben

A digitális fizetési megoldások egyik legnagyobb előnye a biztonság és tisztaság. A mobilfizetési rendszerek erős titkosítást és biztonsági protokollokat alkalmaznak (végpontok közötti titkosítás), így csökkentik a csalások és az adatlopások kockázatát.

Emellett, az érintésmentes fizetések különösen fontos szerepet játszanak az egészségügyi szempontok betartásában, hiszen csökkentik a készpénzhasználatból adódó érintkezéseket. Ez a vendégeknek is nagyobb nyugalmat biztosít. Nem véletlen, hogy a fellendülésük a koronavírus okozta járvány ideje alatt kezdődött meg.

Magasabb bevétel és hűségesebb vendégek

A mobilfizetés nemcsak kényelmesebbé teszi a számlák kiegyenlítését, hanem lehetőséget biztosít az impulzusvásárlások növelésére is. A gyors és egyszerű fizetési mód ösztönzi a vendégeket további fogyasztásra, például egy extra desszert vagy újabb ital rendelésére. A mobil rendszerek könnyen összekapcsolhatóak hűségprogramokkal és kedvezményes ajánlatokkal, ami még vonzóbbá teszi a visszatérő vásárlóknak a helyeket. Indítható velük még törzsvásárlói kedvezmény vagy személyre szabott ajánlatok kezelésére is esély nyílik.

A versenyelőny megszerzése

Azok az éttermek és kávézók, amik nyitottak a technológiai újításokra, jelentős versenyelőnyre tesznek szert. Egy modern, innovatív vállalkozás vonzóbb az újgenerációs fogyasztóknak (Z generáció), akik már megszokták az okostelefonos fizetést. Ahol a hagyományos készpénzes vagy kártyás fizetés mellett, olyan rendszert is használnak, mint a qvik, szélesebb ügyfélkört szólítanak meg és javítják az üzlet hírnevét.

Mit nyújt direktben a CMO qvik rendszere?

A mobilfizetések egy teljesen új generációja a qvik, aminek előnyei a következőkben mutatkoznak meg:

  • Biztonságos NFC alapú, érintésmentes fizetés azonnal.
  • A drága tranzakciós költségek megszűnése.
  • Magyar fejlesztés.
  • Integráltan használható boltokban, weboldalakon, számlák és csekkek befizetésére egyaránt.

Bárhol és bármikor alkalmazható megoldás.

Ahogy a technológia folyamatosan fejlődik, a vendéglátóhelyeknek is érdemes lépést tartaniuk az új lehetőségekkel, hogy versenyképesek maradjanak és megfeleljenek a modern fogyasztók elvárásainak. Ha Te sem maradnál ki a buliból, akkor válaszd a CMO AFR rendszerét!”