A telefonközponti funkcióval előnyhöz juthat

Egy cég esetében mindent meg kell annak érdekében tenni, hogy alacsonyabbak legyenek az üzemeltetési költségek. A telefonközponti funkcióval ez sikerülhet is, hiszen így a telephelyek munkatársai ingyen beszélhetnek egymással. Ezzel hosszútávon jelentős mennyiségű pénzt lehet megtakarítani, úgyhogy az ügyvezetők általában igen nagy érdeklődést mutatnak a szolgáltatás iránt. Mivel az Invitel kedvezményes áron kínálja ezt a lehetőséget, ezért sokan szeretnének az internet alapú telefonálásra átváltani. Szerencsére beruházási költségek nincsenek, az átállás pedig tulajdonképpen üzemszünet nélkül valósítható meg, ezért rengeteg előny származik az Invitel szolgáltatásából. A telefonközponti funkcióval sokféle elképzelést lehet megvalósítani, lehetőség van például hívásvárakoztatásra, konferenciák szervezésére, párhuzamos csengetésre, gyorshívásra és nyomon-követésre is. A felsorolás természetesen nem teljes, úgyhogy az a legjobb, ha az érdeklődők felkeresik az Invitel honlapját és innen szerzik meg az információkat a telefonközponti funkcióval kapcsolatban.