Mi lehet minden cégvezető közös célja? Hogyan biztosítható a céged hosszútávú sikere? Nem nehéz kitalálni, hogy az értékesítés növelése, magától értetődően növekvő profit mellett.
Ha Te is így látod, akkor miért nem tartod cégvezetőként fontosnak, hogy Te vagy munkatársad részt vegyen egy értékesítő tréningen? Lehet a tied az ország legszuperebb terméke vagy szolgáltatása, az bizony kevés a sikerhez.
Az csak ritkán esik meg az üzleti világban, hogy a vevők maguktól adják a kilincset egymásnak. Ezért először meg kell dolgoznod vagy neked, vagy az értékesítést végző munkatársaidnak. Ha nem akarod a szerencsére bízni a vállalkozásod jövőjét, akkor tanulj meg más cégvezetőkhöz hasonlóan profin értékesíteni.
Mi lehet a számodra célravezető marketingstratégia? Piroska Gyula olyan szuper tanácsokat és módszereket ismertet meg az előadásainak a résztvevőivel, amire minden cégvezetőnek érdemes odafigyelni. Nem az értékesítés sablonos fogásait és mechanizmusát fogod megismerni, hanem teljesen egyedi szemszögből is megvizsgálhatod a helyzetedet.
Ha vállalkozóként problémákkal küzdesz, akkor ismerd meg Piroska Gyula módszereit. A humor, az őszinteség, és az irónia segít felismerni a hibáidat, és ami a legjobb, hogy megoldásokat is kínál. Tapasztalatgyűjtésre, új ismeretségek kötésére kiválóan alkalmasak Piroska Gyula előadásai.